WORKSHOP:
Mød dit publikum
Publikum er ikke dem som kommer for at høre dig.
Publikum er derimod dem som du kender rigtig godt .
Dét er grunden til at de kommer. På denne workshop
skal vi uddybe det gode bekendtskab. Hvordan præsenterer du dig egentlig
til dit publikum. Det skal vi tjekke og om nødvendigt justere på.
3, 6 eller 12 timers grundkursus i publikumsrelationen.
For alle, som ønsker at blive hørt, set og forstået.
Jeg kommer overalt i Danmark for et honorar der begynder ved 5000 kroner. Gå sammen i en gruppe på ti, og det er 500 kroner til hver.
Tilbydes også som 1:1 sparring eller coaching.
Masterclass 2025:
Bliv en mester i at bygge relationer
Bliv endnu bedre til at forstå dit publikum og tiltræk flere af samme slags
På denne workshop får du konstruktiv feedback på det aftryk, du afsætter i verden.
Du får værktøjer til at blive en endnu mere værdifuld samarbejdspartner for alle dine følgere og medlemmer.
6 timer workshop med Carsten Legaard – Danmarks stærkeste dialogdesigner.
+ 1 time morgenkaffe 8-9 og 1 time eftersnak 15-16.
Deltagerbetaling inkl. morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe/kage
4.800 kr.
Dialogdesigneren-kunder betaler 3.800 kr.
Gruppedeltagere betaler 3.000 kr.
Altså! Hvis du tilmelder en eller flere deltagere ud over dig selv, får I alle 800 kroner i prisnedslag.
Derfor skal du med
Efter et dyk i Corona-tiden til færre end 10 betalende medlemmer er Dialogdesigneren nu tilbage ved 30 betalende medlemmer, godt og vel. Hvad medlemmerne betaler for er min varetagelse af alt det tekniske bøvl der er forbundet med at have og drive en hjemmeside. Ideen er, at ejeren så bedre kan fokusere på at udvikle sin kommunikation.
Min ærlige vurdering er dog, at de færreste får udnyttet den banefordel. Blandt flere gode undskyldninger er der den, at dette fokus har været underdrejet i nogle år og derfor ikke ligger helt fremme i opmærksomhedsfeltet.
Dette fokus er ikke blevet gjort til en god vane. Endnu.
Derfor har jeg besluttet at udbyde en masterclass i det nye år.
Den er målrettet til medlemmer, men den er bestemt også åben for nye , som vil være med til at træne sig op til master-niveau i god kundepleje. Derfor er der også rabat til medlemmer, som tager en ny deltager med under armen.
Det med at gøre mesterskabet til en indgroet vane tager vi op igen efter kurset i form af et tjek-ind på alle deltagere en gang om måneden. Hvad har du gjort? Hvor langt er du nået? Hvilke erfaringer har du høstet?
Og hvis nogen er gået i stå, så bliver de venligt men bestemt hevet op af grøften og sendt videre.
Energi, værktøjer og viden til alle, som har et budskab de gerne vil have taget alvorligt
Jeg har siden 2010 arbejdet i et spændende univers, hvor webdesign møder storytelling, journalistik, kommunikation, salg, promotion, lydproduktion, videoproduktion og undervisning.
Hej ho, det lyder godt nok forvirrende!
Jo, men jeg holder kursen, og jeg har lært (på den hårde måde) at kombinere fag og fortælling til handlingsmættet action.
I mit firma Dialogdesigneren.dk hjælper jeg soloselvstændige og kunstnere og foreninger med at skabe solid og naturlig forbindelse med publikum.
Hjælpemidlerne er webhosting, webdesign, support, sparring, søgemaskineoptimering, storytelling og alle former for kontakt og forståelse.
Vejen går over blandt andet publikum-kennen-lernen, Klods Hans, hjertestartere og nyhedsbreve.
Kontakt
Det er nemt at få en aftale med Carsten. Læg en besked på
telefon 50535251 eller send en email med din forespørgsel.
Denne hjemmeside bruger ikke cookies. Derfor slipper DU for at godkende brud på privatlivsreglerne.
Vi bruger 100% anonym trafiktælling i samarbejde med Fathom Analytics.
